Postup pro povolení vydání víceletého certifikátu žadateli.
Povolení musí proběhnout ve dvou krocích:- 1. Povolení pro celou organizaci (provádí se pouze jednorázově)
- 2. Povolení pro jednotlivé žadatele (je potřeba provést u každého žadatele zvlášť)
Zákazník s již uzavřenou smlouvou o poskytování certifikačních služeb
Možnosti povolení vydání víceletého certifikátu
- 1. Zákaznický portál
- v menu Smlouva - Obecné parametry poskytovaných služeb se nachází volba "Povolit / Zakázat" vydávání víceletých certifikátů. Vydávání musí být povolené.
- U jednotlivých žadatelů je následně nezbytné změnit údaje pro vydávání certifikátu volbou Změna údajů zavedeného žadatele o certifikát a u jednotlivých údajů povolit víceletý certifikát.
- 2. Dodatek ke smlouvě
- Dodatek ke smlouvě
- Úvodní list
- Změna údajů pro vydávání certifikátů
-
Stávající klienti mohou na pobočkách České pošty se službou CzechPOINT uzavřít Dodatek ke smlouvě, kde v bodě 5.2. označí "Povolit vydávání víceletého certifikátu". Dále je nutné provést změnu údajů pro vydávání certifikátů u jednotlivých žadatelů a povolit jim vydávání víceletých certifikátů.
Příslušné dokumenty pro změnu: